به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیل فام ، اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان در جلسه شورای اداری این شهرستان که ظهر امروز در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش لاهیجان برگزار شد در پاسخ به اظهارات نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی درخصوص مدرک تحصیلی و سو استفاده یکی از داوطلبین از عنوان در انتخابات گفت  شبهه ای درخصوص مدرک تحصیلی ندارم و اعتقاد دارم انتخابات را بدون عیب برگزار کردیم .

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر ذبیح نیکفر در عرصه های دیگر تاکید داشت براساس قانون ، تایید صحت انتخابات برعهده شورای نگهبان است .

اسماعیل میرغضنفری در قسمت دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران  گفت تغییر و تحول در ادارات ساز و کار دارد ؛ با قوت به کار خود ادامه دهید . چون هر تغییری در حوزه ادارات شهرستان با نظر فرماندار و مدیرکل خواهد بود و در حوزه فرماندار نیز با نظر وزیر کشور و استاندار انجام خواهد پذیرفت .

وی افزود ضمن احترام به نمایندگان براساس قانون ، تفکیک قوا را بپذیریم و در کار یکدیگر دخالت نکنیم .

فرماندار لاهیجان همچنین به موضوع برداشت غیرمجاز شن و ماسه نیز اشاره داشت و گفت برای صدور مجوز این برداشت من به عنوان فرماندار خبر نداشتم و پس از کسب اطلاع سریعا وارد عمل شده و از ادامه کار جلوگیری کردم .

وی ادامه داد در یک روستای خالی از سکنه و دورافتاده به بهانه پیچ برداری برداشت غیرمجاز شن و ماسه داده شد که دستگاه های نظارتی ورود کردند و تا وقتی که من در شهرستان مسئولیت داشته باشم این موضوع را پیگیر خواهم بود و نمیگذارم در شهرستان تخلفی صورت گیرد .

اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و کادر درمان بیمارستانهای میلاد و پیروز گفت شوک کرونا در ابتدا آسیب هایی را وارد کرد اما به لطف الهی و با همدلی و وحدت توانستیم درمقابل این ویروس کارآمدتر عمل کنیم .

فرماندار لاهیجان در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید گفت در سال گذشته در جلسات ستاد رفع موانع تولید سعی کردیم چرخه تولید را روان تر کنیم و در سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد این روند را رو به تعالی ببریم چون اعتقاد داریم نباید به خارج از مرزها اتکا داشته باشیم .