به گزارش پایگاه خبری گیل فام؛  استانداری گیلان، با استناد به آیین نامه استخدامی دهیاری‌ها و مجوز شماره ۴۰۵۶۷ مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور؛ به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بخشی از دهیاری‌های استان گیلان، از بین افراد واجد شرایط به صورت قرارداد کار معین، از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و مصاحبه، پس از طی مراحل گزینش و حراست، نیرو می‌پذیرد.

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه ٨ مهرماه سال ١٣٩٩ به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید مبلغ ٩٠٠٠٠٠ (نهصد هزار)ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۵.٠٠٠ ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایند.

معرفی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حدنصاب لازم در آزمون علمی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر مبانی مقررات جاری مطابق قواعد زیر می باشد: پس از برگزاری آزمون نمرات داوطلبان به تفکیک مواد عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب آزمون، بر اساس ۴٠ درصد بالاترین نمره مکتسبه در آزمون با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب دو برای نمره تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد.

قبولی در آزمون هیچ گونه تعهد استخدام رسمی یا پیمانی برای دهیاری ایجاد نخواهد کر  و تمدید قرارداد افراد پذیرفته شده به صورت سالانه پس از کسب نمره قابل قبول در ارزیابی و تایید مراجع ذیصلاح امکان پذیر خواهد بود.

کارت شرکت در آزمون مذکور، از تاریخ ٢٩ مهرماه ١٣٩٩ برای مشاهده و پرینت بر روی سایتhttps://hrtc.ir مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه ٢ آبانماه ١٣٩٩ در استان گیلان برگزار خواهد شد.

دفترچه راهنما