امروز :

صفحه ورود

آیا گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ بستن
ورود به سایت ثبت نام در سایت

نمایش منو

  • 5 خبر برتر
  • آخرین اخبار روز
  • آخرین مطالب اسلایدر
  • آستانه اشرفیه
  • استان ها
  • بندر کیاشهر
  • حوادث
  • دانش و فناوری
  • دولت
  • سپاه
  • سر تیتر اخبار1
  • سرتیتر اخبار
  • سلامت
  • سیاست
  • سیاهکل.دیلمان
  • شهرداری ها
  • عناوین اخبار
  • فرهنگ
  • فوتبال
  • قرارسبز
  • قوه قضائیه
  • گالری
  • گیلان
  • مجله
  • مجله خبری
  • مجله سلامت
  • محیط زیست
    • قرار سبز
  • میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی
  • هنر
    • شعر هفته
    • عکس هفته
  • والیبال
  • ورزش
  • خانه
  • عناوین اخبار
  • دانش و فناوری
  • تصاویر
  • سلامت
  • سیاست
  • فرهنگ
  • مجله
  • گالری
  • هنر
  • ورزش
    • والیبال
  • استان ها
  • درباره ما
استان ها/ مجله خبری

سه‌شنبه, نوامبر 22nd, 2022

کد خبر : 36621

چگونگی ایجاد استراتژی فروش

شرکت هایی که محصولات می فروشند برای بقای خود به منبع درآمد قابل اعتمادی نیاز دارند. کلید درآمد قابل اعتماد داشتن یک استراتژی فروش است.

به گزارش پایگاه خبری گیل فام به نقل از تجهیز نیوز ،

استراتژی فروش چیست؟
استراتژی فروش نقشه راه است که شرکت ها برای حفظ و ایجاد درآمد قابل اعتماد و بلندمدت از طریق کسب نیاز دارند. معمولاً شامل تاکتیک های خاص، استراتژی بازار، اهداف زمانی، بودجه بندی و جدول است.

استراتژی فروش فقط سندی نیست که رهبران فروش بنویسند یا چاپ کنند. در عوض، بین روندهای تغییر بازار، هدف شرکت و نیازهای قابلیت های سازمان توسعه می باشد. زمانی که به درستی طراحی شود، به عنوان قطب نما عمل می کند که تیم فروش را به سمت موفقیت هدایت می کند.

استراتژی فروش چگونه آغاز می شود؟
برای کسب و کارها نیاز است که یک استراتژی فروش برای حفظ فعالیت های خود و افزایش نرخ سودآوری ایجاد کنند. انواع مختلف از کسب و کارها و کارها وجود دارد، استراتژی های فروش متفاوت با آنها وجود دارد. در این مرحله، پروژه‌ای که می‌تواند راه حلی برای فروش ایجاد کند، تصمیم بگیرد که از کدام روش پیروی کند. برای ایجاد یک استراتژی صحیح، مراحل مشخص را در نظر گرفت. ۳ مرحله مهم توسعه استراتژی فروش به شرح زیر است:
۱- محصول و مشتریان خود را بشناسید.
نمایندگان فروش یا خدمات را بشناسند و محصول را با اطمینان در مورد ویژگی ها و مزایای آن صحبت کنند. در این مرحله، مهم است که ابتدا محصول و پایگاه مشتری خود را درک کنید. دانستن هدف اصلی شما چه کسانی هستند و چه چیزی مهم هستند، به شما این امکان را می دهد که به طور مستقیم با مخاطبان هدف صحبت کنید. تحقیقات Forrester نشان داد که تنها ۱۵ درصد از تماس‌های فروش، به گفته‌ی گزارش‌های بررسی، ارزش کافی را می‌دهند. این تحقیق نشان می دهد که توضیح دادن ارزش کسب و کار در مقابل چقدر مهم است.

۲- مخاطبان هدف را تحلیل کنید.
قبل از ایجاد این استراتژی، کسب و کارها باید مخاطبان هدف را تجزیه و تحلیل کنند. هنگام تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف، دانستن ویژگی هایی مانند جنسیت، سن، محل سکونت و وضعیت مخاطبان، درک بهتر هدف محصول را می توان دریافت کرد.

۳- تعیین کانال های فروش
کانال های فروش به نحوه ارسال محصولات یا خدمات به مخاطبان اشاره می کنند. اگر هدف، محصول یا خدمات به درستی تعیین شود، کسب و کارها با انتخاب کانال های فروش مناسب به نتایج سودمندی دست پیدا خواهند کرد. به همین دلیل کسب و کارها باید به کانال های فروش توجه کنند.

هنگام تدوین استراتژی فروش چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
تدوین استراتژی فروش مهم ترین شرکت ها در عین تلاش برای توسعه و رشد است. برای این منظور می توان نکاتی را که باید در نظر گرفت به صورت زیر بررسی کرد:

• کسب و کارها استراتژی های فروش را توسعه دهند که در جهت چشم اندازه و ماموریت آنها باشند. به همین دلیل، ابتدا باید دید که چگونه می‌شود و مأموریت دارند و یک استراتژی در این زمینه چیست.

• این استراتژی ها کسب و کارها را قادر می سازد تا محصولات یا خدمات را از رقبای خود متمایز کنند. کسب و کارها باید محصول و مشتری را به دقت بشناسند که یکی از مراحل ایجاد استراتژی فروش است. کسب و کارهایی که مزایا و معایب محصولات یا خدمات را می شناسند در استراتژی های فروش موفق تر هستند.

• محاسباتی می شود تا از منابع فروش به بهترین نحو استفاده شود. ایجاد و اجرای فروش مستلزم زمان و هزینه مشخص است، بنابراین کسب و کارها باید از منابع موجود با استراتژی های مناسب استفاده کنند.

• باید پس از ایجاد آن عملی شود. با برنامه‌هایی که عملی می‌شوند، می‌توان مراحل اشتباهی را که در مرحله ایجاد استراتژی فروش انجام داد، شناسایی و اصلاح کرد.

مترجمان: سید محمدرضا حسینی علی آباد و سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
برگرفته از وب سایت infoset-app.translate.goog به آدرس:
https://infoset-app.translate.goog/blog/what-is-a-sales-strategy-how-is-it-created/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=sc

 

لینک کوتاه : http://gilfam.ir/?p=36621

مطالب مشابه

  • چطور ایران می‌تواند با مدیریت واقع‌گرایانه، از گروه مرگ نسبتاً «منصفانه» صعود کند؟
  • پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴
  • پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد
  • تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت
  • شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد
  • گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت
  • نمایشگاه «پروانه‌های بازیافتی رنگارنگ» در لاهیجان گشایش یافت
  • خیابان چای در لاهیجان نامگذاری شد
  • پایان جشنواره چای در لاهیجان؛ شروع دوباره پرسش‌ها از سیاست‌های معطل مانده
  • ناصر مسعودی درگذشت

نظرات

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

5 خبر اول

چطور ایران می‌تواند با مدیریت واقع‌گرایانه، از گروه مرگ نسبتاً «منصفانه» صعود کند؟

پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴

پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴

پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد

پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد

تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت

تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت

شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد

شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد

مجله خبری

  • چطور ایران می‌تواند با مدیریت واقع‌گرایانه، از گروه مرگ نسبتاً «منصفانه» صعود کند؟
  • پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴
  • پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد
  • تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت
  • شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد
  • گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت
  • نمایشگاه «پروانه‌های بازیافتی رنگارنگ» در لاهیجان گشایش یافت
  • خیابان چای در لاهیجان نامگذاری شد
  • پایان جشنواره چای در لاهیجان؛ شروع دوباره پرسش‌ها از سیاست‌های معطل مانده
  • ناصر مسعودی درگذشت

مجله سلامت

پیشروی رنگ آبی در نقشه کرونایی گیلان

آخرین اخبار سایت

  • تقدیر از علی علی‌پور نیاول به مناسبت روز خبرنگار
  • چطور ایران می‌تواند با مدیریت واقع‌گرایانه، از گروه مرگ نسبتاً «منصفانه» صعود کند؟
  • پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴
  • پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد
  • تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت
  • شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد
  • گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت
  • نمایشگاه «پروانه‌های بازیافتی رنگارنگ» در لاهیجان گشایش یافت
  • خیابان چای در لاهیجان نامگذاری شد
  • پایان جشنواره چای در لاهیجان؛ شروع دوباره پرسش‌ها از سیاست‌های معطل مانده
  • ناصر مسعودی درگذشت
  • فعال‌سازی دو کمیته آموزش و نظارت برای ساماندهی پسماند در بخش رودبنه
  • مدارس ابتدایی گیلان فردا مجازی شد / دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر پایه ششم
  • وزیر ارشاد از مدیریت شهری لاهیجان تقدیر کرد‌
  • ۱۰ هکتار از جنگل‌ های گیلان در آتش سوخت
  • همایش ملی «پویش رویش خوشه‌ها» هم‌زمان با هفته بسیج در سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد
  • مدیریت شهری لاهیجان از استاندار گیلان برای برگزاری اجلاس استانداران حوزه دریای خزر قدردانی کرد
  • آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در لاهیجان و سیاهکل برگزار شد
  • اطلاعیه روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان
  • خبرنگاران خارجی از جاذبه گردشگری لاهیجان بازدید کردند
  • چرا آتش هیرکانی مهار نشد؟

تبلیغات