امروز :

صفحه ورود

آیا گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ بستن
ورود به سایت ثبت نام در سایت

نمایش منو

  • 5 خبر برتر
  • آخرین اخبار روز
  • آخرین مطالب اسلایدر
  • آستانه اشرفیه
  • استان ها
  • بندر کیاشهر
  • حوادث
  • دانش و فناوری
  • دولت
  • سپاه
  • سر تیتر اخبار1
  • سرتیتر اخبار
  • سلامت
  • سیاست
  • سیاهکل.دیلمان
  • شهرداری ها
  • عناوین اخبار
  • فرهنگ
  • فوتبال
  • قرارسبز
  • قوه قضائیه
  • گالری
  • گیلان
  • مجله
  • مجله خبری
  • مجله سلامت
  • محیط زیست
    • قرار سبز
  • میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی
  • هنر
    • شعر هفته
    • عکس هفته
  • والیبال
  • ورزش
  • خانه
  • عناوین اخبار
  • دانش و فناوری
  • تصاویر
  • سلامت
  • سیاست
  • فرهنگ
  • مجله
  • گالری
  • هنر
  • ورزش
    • والیبال
  • استان ها
  • درباره ما
5 خبر برتر/ آخرین اخبار روز/ بندر کیاشهر/ سر تیتر اخبار1/ سرتیتر اخبار/ شهرداری ها/ عناوین اخبار/ گیلان/ مجله/ مجله خبری

سه‌شنبه, مارس 7th, 2023

کد خبر : 38392

«مرتضی عاطفی» شهردار، در آیین رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر؛

هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است

طی مراسمی رسمی، از برند شهری بندر کیاشهر رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گیل فام ، «مرتضی عاطفی» شهردار، روز (۱۳ اسفند ۱۴۰۱) در آیین رونمایی از پروژه برند شهری بندر کیاشهر «تاریخ خاویار خزر» ضمن توضیح اینکه هدف از برندسازی، کشف مولفه‌های هویتی شهر برای خلق تصویری منحصربه‌فرد است، گفت: برندینگ شهری، یکی از اصلی‌ترین موضوعات در راستای کسب درآمدهای پایدار شهری، شناخت ابعاد اقتصادی و سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌های مختلف شهرها است.

عاطفی، با بیان اینکه برندسازی یک شهر منجر به ارزش‌آفرینی می‌شود، اظهار کرد؛ نتیجه این کار و اثرگذاری آن را می‌توان در رشد اقتصادی شهر، افزایش سرانه‌ی درآمدی شهروندان و افزایش جذب و حضور سرمایه‌گذار با محوریت توسعه شهری برشمرد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما افزایش خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی حداکثری «کیاشهروندان» است، افزود: برای تهیه و تدوین این برند در یکسال گذشته، تلاش‌های زیادی انجام شده و موضوعی که برای ما حائز اهمیت است تعامل و ارتباط لازم کیاشهروندان با برند و شعار این شهر؛ «تاریخ خاویار خزر» است.

شهردار بندر کیاشهر، برندینگ شهری را معادل هویت‌بخشی به یک شهر قلمداد کرد و گفت: بندر کیاشهر دارای ابعاد برجسته‌ای به لحاظ اجتماعی، فرهنگی، تاریخی است که با تکیه بر این داشته‌های ارزشمند می‌توان علاوه بر جذب گردشگر مسیر اشاعه فرهنگ و پتانسیل‌های خود را تقویت کند.

این مقام مسئول، در ادامه با اشاره به تلاش گروهی از متخصصین و کارشناسان برای ثبت برند این شهر بندری خاطر نشان کرد: شیلات بندر کیاشهر که با سابقه‌ای بیش از یک قرن و با داشتن بناهای تاریخی ثبت شده، این ظرفیت را دارد که علاوه بر معرفی پیشینه صنعت شیلات و ماهیان خاویاری، نسبت به ایجاد قطب گردشگری و افزایش جاذبه‌های توریستی معرفی شود.

وی ثبت برند شهری را کار باارزشی خواند که مدیریت شهری در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داده است و افزود: پس از رونمایی از برند شهری بندرکیاشهر، چگونگی حفظ آن برای ادامه کار از اهمیت بالایی برخوردار است و باید بدانیم که در آغاز راه هستیم و با توجه به اینکه این برند متعلق به مردم است، همراهی شهروندان نقش تاثیرگذاری در این فعالیت خواهد داشت.

«مرتضی عاطفی» در پایان با توضیح اینکه نشست‌های کارشناسی و همایش‌های تخصصی در زمینه طراحی نقشه‌راه، جهت تبیین هر چه بهتر هویت بصری این شهر بندری بطور مستمر برگزار خواهد شد، بیان کرد: همایش آتی را که هدف آن معرفی برند شهری بندر کیاشهر خواهد بود، در تهران برگزار خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم سروش باغبان مشاور برندسازی شهری، با اشاره به ضرورت بیان روایت محصولات برندینگ برای مردم گفت: در دنیای امروز اکثر کلانشهرها برند شهری را از جمله مهم‌ترین رسالت‌های خود در راستای توسعه پایدار شهری و در پی آن رونق فرهنگ و اقتصاد می‌دانند و برای این مساله سرمایه گذاری‌های قابل توجه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان در گام اول باید از برندینگ شهری رضایت داشته باشند، افزود: در برندینگ شهری عوامل مختلفی چون توریسم، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و مردم شناسی، کیفیت و همراهی جامعه محلی ، آموزش و… تاثیرگذارند.

باغبان، در پایان با اشاره به تشکیل کمیته برندسازی بندر کیاشهر گفت: برند شهری ساختنی نیست بلکه در این فرآیند دارایی‌های فیزیکی و طبیعی شهر‌ها کشف می‌شود.

لینک کوتاه : http://gilfam.ir/?p=38392

مطالب مشابه

  • پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴
  • پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد
  • تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت
  • شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد
  • گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت
  • نمایشگاه «پروانه‌های بازیافتی رنگارنگ» در لاهیجان گشایش یافت
  • خیابان چای در لاهیجان نامگذاری شد
  • پایان جشنواره چای در لاهیجان؛ شروع دوباره پرسش‌ها از سیاست‌های معطل مانده
  • ناصر مسعودی درگذشت
  • فعال‌سازی دو کمیته آموزش و نظارت برای ساماندهی پسماند در بخش رودبنه

نظرات

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

5 خبر اول

پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴

پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴

پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد

پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد

تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت

تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت

شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد

شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد

گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت

گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت

مجله خبری

  • پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴
  • پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد
  • تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت
  • شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد
  • گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت
  • نمایشگاه «پروانه‌های بازیافتی رنگارنگ» در لاهیجان گشایش یافت
  • خیابان چای در لاهیجان نامگذاری شد
  • پایان جشنواره چای در لاهیجان؛ شروع دوباره پرسش‌ها از سیاست‌های معطل مانده
  • ناصر مسعودی درگذشت
  • فعال‌سازی دو کمیته آموزش و نظارت برای ساماندهی پسماند در بخش رودبنه

مجله سلامت

پیشروی رنگ آبی در نقشه کرونایی گیلان

آخرین اخبار سایت

  • تقدیر از علی علی‌پور نیاول به مناسبت روز خبرنگار
  • پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به دهیاری‌ها | پیش‌بینی ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در روستاهای گیلان در سال ۱۴۰۴
  • پنجمین همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگلی در لاهیجان با پرداختن به نقش زنان در نهضت جنگل برگزار شد
  • تلفیق طبیعت‌گرایی و یادمان شهدا در میدان جهاد رشت
  • شهردار لاهیجان چهره برتر مدیریت پسماند کشور شد
  • گامی نوین در رضوانشهر برای حفاظت از طبیعت
  • نمایشگاه «پروانه‌های بازیافتی رنگارنگ» در لاهیجان گشایش یافت
  • خیابان چای در لاهیجان نامگذاری شد
  • پایان جشنواره چای در لاهیجان؛ شروع دوباره پرسش‌ها از سیاست‌های معطل مانده
  • ناصر مسعودی درگذشت
  • فعال‌سازی دو کمیته آموزش و نظارت برای ساماندهی پسماند در بخش رودبنه
  • مدارس ابتدایی گیلان فردا مجازی شد / دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر پایه ششم
  • وزیر ارشاد از مدیریت شهری لاهیجان تقدیر کرد‌
  • ۱۰ هکتار از جنگل‌ های گیلان در آتش سوخت
  • همایش ملی «پویش رویش خوشه‌ها» هم‌زمان با هفته بسیج در سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد
  • مدیریت شهری لاهیجان از استاندار گیلان برای برگزاری اجلاس استانداران حوزه دریای خزر قدردانی کرد
  • آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در لاهیجان و سیاهکل برگزار شد
  • اطلاعیه روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان
  • خبرنگاران خارجی از جاذبه گردشگری لاهیجان بازدید کردند
  • چرا آتش هیرکانی مهار نشد؟
  • پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر کاناپولو؛ رقابت سه‌گانه در صدر و چشم‌انداز روشن برای ایرانیان لاهیجان

تبلیغات